piątek, 11 marca 2011

metamorfoza Eli_Gwiazdeczka



Przed: W metamorfozie muszę być szczera - nie podoba mi się. Dollka wygląda trochę jak ''różowa laleczka'' najgorszy jest makijaż wychodzący za brwi i kształt twarzy . Nie ma się co rozpisywać. Jednym plusem są te włosy.

Po : Wszystkie cienie jakie posiadasz są z LUXE więc musiałam zrobić coś delikatnego . Użyłam niebieskiego cienia , czarnej kredki do oczu i mascary . Włosy wzięłam te bo zasłaniają większość tego kształtu twarzy .


Przed : o wiele lepiej byłoby bez tych spodni i kurtki ... Właściwie to PO CO dajesz spodnie do tej sukienki ??? Tutaj też nie jest za dobrze...

Po:Coś tam wykombinowałam .Nie masz żadnej czarnej torebki chociażby z darmówki ... Widać co użyłam , więc nie będę się rozpisywa . ;p


Jeśli chcesz możesz zgłosić się 2 raz w celu poprawy .

2 komentarze:

Truskwa pisze...

fajnie przerobiona :P

Rajmana pisze...

ciekawa metka :D


Rajmana