poniedziałek, 7 marca 2011

metamorfoza Riche--Martyn

Tak jak chcialas metamorfoza bez oceny ;]


MeDoll :

przed: Nie jest źle . Zrobiłaś błąd malując cieniem do brwi . Dałabym niżej usta.Podoba mi się ustawienie pieprzyka ;)

Po : Masz tylko 2 cienie ale zawsze da się coś wykombinować ;d Użyłam czarnej kredki 2 cieni i tylko jednej mascary ( ta dłuższa)

Ubiór :


Przed: Ostatnio co rusz jak się na kogoś wejdzie widać te grzywę z konia i papierosa...Jeśli chodzi o sam ubiór nie mam zastrzeżeń ...

Po: Coś tam próbowałam wymyślić i coś mi tam wyszło . Masz dużo dodatków co umilało mi metamorfozę , ale za to nie mogłam u Ciebie znaleźć chociaż 2 czarnych spódnic. Chyba widać jakie ciuchy używałam ;P ...Nie będę się już rozpisywać . ;)


_______________________________________________________

Myślę ,że Ci się spodobało ;) pozostaw komentarz z opinią ;D

Brak komentarzy: